Retouren
Macbook gebruikers zijn gewend aan een hoogwaardig prestatiepeil in hun dagelijkse computergebruik. Ze ervaren het uiteraard als onwenselijk wanneer een nieuw, vervangend product niet de verlangde performance levert. Vanwege die onmisbaarheid verlangen gebruikers terecht een snelle oplossing voor hun probleem. De hoogstaande service van Klik2shop biedt de helpende hand door zo snel mogelijk in een vervangend product te voorzien. Dit verloopt via een RMA procedure. Een RMA (return merchandise authorization) is het proces om eerder geleverde goederen aan Klik2shop te retourneren met als doel bijvoorbeeld vervanging, reparatie of terugbetaling.
Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan met een Klik2shop product, dan kunt u een RMA-aanvraag doen door Klik2shop toestemming (autorisatie) te vragen voor het retourneren. Klik2shop beslist dan, aan de hand van het vastgestelde retourbeleid, om deze autorisatie te geven. Klik2shop geeft u dan een RMA-code die u vervolgens vermeldt op de verpakking van de retourzending. Aan de hand van deze code kan Klik2shop de ontvangen producten koppelen aan het eerdere RMA-verzoek en gebruiken bij de afhandeling van de retourzending.
Klik2shop kan een bewezen RMA-percentage overleggen van minder dan 1%. Dat betekent dat meer dan 99% van alle verkochte producten feilloos functioneert. Klik2shop hanteert het volgende retourbeleid voor klanten:
- Zakelijke klanten ontvangen een kredietnota of een nieuw product op basis van hun voorkeur of vastgestelde afspraken voor RMA’s.
- Particuliere klanten ontvangen een vervangend product of een terugbetaling op basis van het 14-dagen retourbeleid van Klik2shop
- Klik2shop handelt gegronde omruil- en retourverzoeken gemiddeld genomen binnen 24 uur af.
Garantie
Alle Klik2shop producten hebben een garantie van 2 jaar, mits aan de garantievoorwaarden is voldaan:
- Het product is niet geopend
- Er is niet met het product geknoeid
- Het product is niet op een nalatige manier gebruikt
- Het product is niet beschadigd door incorrect gebruik door de klant (bijvoorbeeld waterschade door gebruik in een vochtige ruimte)
- Voor batterijen vervalt de garantie na 450 oplaadcycli
Om aanspraak te kunnen maken op garantie dient de gebruiker het product terug te brengen naar het punt van oorspronkelijke aankoop.
U kunt altijd contact met ons op nemen via ons contactformulier of een email te sturen naar klantenservice@klik2shop.nl.